Klacht Centraal Beheer Achmea: annuleringsverzekering

Klachtnummer
# 108716
Gebruiker
ophoff
Datum
1 reactie

Details

De klacht

in oktober hebben wij onze tickets geboekt naar Bangkok.
Wij hadden toen al een doorlopende reisverzekering met doorlopende annuleringsverzekering. Dit was alleen voor Europa. Omdat we pas in juli zouden gaan vliegen hadden we deze nog niet omgezet naar Wereld.
Nu mag ik om medische redenen niet de reis gaan maken en wilde wij de vliegtickets annuleren.
Het blijkt alleen dat dat niet kan omdat we geen verzekering wereld dekking hadden. Dit was bij ons niet bekend dat dat eerst moest gebeuren. Ook een deel willen ze niet vergoeden want we vliegen eerst van brussel naar Wenen.
We hebben telefonisch contact gehad met centraal achmea en via de mail te horen gekregen dat ze niks kunnen doen .

De oplossing

Graag zouden we een regelen willen treffen omdat we al wel een annuleringsverzekering hebben, niet voor de wereld. En we willen annuleren omdat het om medische reden is.

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Beste Ophoff,Naar aanleiding van uw klacht heb ik contact opgenomen met onze schadeafdeling. Zij nemen deze week contact op om de zaak te bespreken.Met vriendelijke groet,Peter van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    webcare[@]centraalbeheer.nl

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen