Klacht Centraal Beheer Achmea: Autoverzekering weigert schadeclaim uit te keren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282358
Gebruiker
A.A93
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 25 okt 2017 is er in mijn auto ingebroken; meerdere onderdelen gestolen. Aangifte bij politie gedaan en bij de verzekering gemeld. Claim echter naar afdeling Fraude; 'onvolkomenheden' in expertise?? Geen informatie. Contactpersoon claim is niet bereikbaar. 2de expert geweest voor interview (wantrouwelijke vragen): zoeken naar een reden om niet te hoeven betalen. Binnen 5 dagen een antwoord, volgens hem. Dat was 10 dagen geleden. Daarna nog 2x de c.p. gebeld, tevergeefs..

1 woord: Schandalig!
Nooit eerder zo slecht, onredelijk en respectloos behandeld. 31 DAGEN GELEDEN is claim ingediend! Tot heden nul op het rekest gekregen. Mijn geduld raakt op.

De oplossing

Passend in dit geval is een antwoord, welgemeende excuses én de uitbetaling van de schadeclaim. Een begroting van de schade heeft u reeds in uw systeem. Ik verzoek u het bedrag binnen 7 dagen over te maken op de reeds bij u bekende rekeningnummer.

2 reacties

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Ahlahoum,

    Wat jammer dat de afhandeling van de schade zo lang op zich laat wachten. Sommige schades kosten meer tijd dan anderen, vanwege nader onderzoek. Ik wil u vragen om via Twitter of Facebook een persoonlijk bericht te sturen met de volgende gegevens:
    Naam plus voorletters
    Postcode plus huisnummer
    Geboortedatum
    Schadenummer
    Onderwerp: klacht via klachtenkompas

    We hebben deze gegevens nodig om uw zaak te kunnen bekijken en contact te zoeken met onze collega's.
    Mocht u dit liever niet via social media doen dan kunt u ook een mail sturen naar webcare at centraalbeheer punt nl.

    We horen graag van u! Hartelijke groet, namens het webcareteam, Nanette
  2. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Naar aanleiding van uw email heb ik de klacht aan de klachtenbehandelaar overgedragen. Deze zal telefonisch of per e-mail contact met u opnemen. Hartelijke groet, Nanette
    Webcare Centraal Beheer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.A93
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee want heb nog steeds geen oplossing te horen gekregen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen