Klacht Centraal Beheer Achmea: Bedrijf verstuurt spam.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 289337
Gebruiker
H. Kamp
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ontvang ongevraagd e-mails terwijl ik diverse malen duidelijk heb aangegeven geen e-mails te willen ontvangen.

De oplossing

Excuus en stoppen met het verzenden van e-mails.

4 reacties

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend dat je nog steeds e-mails van ons ontvangt. Zeker aangezien je al meerdere keren hebt aangegeven dat je hier niet op zit te wachten. Ik heb de situatie natuurlijk direct voor je bekeken.

    De e-mailnieuwsbrief was nog niet uitgezet. Dat heb ik voor je aangepast. Je hoort nu geen commerciële uitingen meer van ons te ontvangen.

    Verder zie ik dat je de autoverzekering digitaal beheert. Wij sturen je in dat geval automatisch een e-mail als er een bericht voor je klaarstaat in 'Mijn Centraal Beheer'. E-mails met betrekking tot je verzekeringen kunnen we helaas niet tegenhouden. Deze ontvang je alleen niet, indien je de verzekering per post beheert.

    Ik hoor graag van je of dit antwoord het probleem voor je oplost.

    Vriendelijke groet, Kenny
    Webcare Centraal Beheer





  2. Auteur
    H. Kamp
    Datum
    De e-mailnieuwsbrief was WEL uitgezet, dat heb ik van te voren gecontroleerd. Ik heb dat zelf uitgezet en diverse malen vanuit de nieuwsbrief me afgemeld. En toch blijven de e-mails komen. Ik heb dinsdagochtend rechtstreeks bij Centraal Beheer Achmea hierover een klacht ingediend en hierop wordt gereageerd door weer een nieuwe nieuwsbrief te sturen!
    Het gaat natuurlijk niet om e-mails over mijn verzekeringen, maar om nieuwsbrieven met nutteloze tips. Stop nou eens met die onzin.
  3. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Goedenavond,

    Je zult geen nieuwsbrieven meer krijgen. Je afmelding is vandaag verwerkt. Dit heeft helaas langer geduurd dan verwacht. Daarom heb je de nieuwsbrief van afgelopen dinsdag nog gekregen. Excuses daarvoor.

    Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen dan hoor ik het graag.

    Vriendelijke groet, Remco
    Webcare Centraal Beheer
  4. Auteur
    H. Kamp
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Kamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb vandaag toch weer een nieuwsbrief ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen