Klacht Centraal Beheer Achmea: bij schade een niet transparant en niet inzichtelijk of eerlijk proces

tapm

Woon verzekering schade. Langdurig process van afhandelen. Niet bekwame medewerkers en een duistere manier van afhandelen van de schade. Directie is zwak wanneer daar naar geescaleerd wordt. Het vertrouwen ontbreekt mij geheel.

meer bekwame medewerkers, een transparent process, een bekwame en kordate directie

Centraal Beheer Achmea
    Goedenavond,

Ik heb uw klacht gelezen. Wat vervelend dat u schade heett gehad aan uw woning.

Helaas kan ik op uw referentienummer als uw persoonsgegevens geen verzekering bij ons vinden. Heeft u de verzekering bij ons (Centraal Beheer) ondergebracht of gaat het misschien om een zakelijke verzekering?

Als het een zakelijke verzekering betreft, dan kunt u dit het best melden via https://www.centraalbeheer.nl/zakelijk/klantenservice/Paginas/klachtenservice.aspx

Ronald van Webcare

Centraal Beheer Achmea
    Beste,

Omdat wij geen reactie hebben ontvangen op de vraag van onze collega sluiten wij de klacht.

Zonder de juiste gegevens kunnen wij niet voor u nakijken.

Groet,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?