Klacht Centraal Beheer Achmea: Centraal Beheer komt toezegging dekking niet na
Details
Klacht
Centraal Beheer Achmea maakt telefonisch onze jarenlange rechtsbijstandpolis compleet per 29 april 2020, waarbij Centraal Beheer herhaald aangeeft dat er direct sprake is van een 'zachte dekking' - namelijk voor advies. Aldus enkele weken later contact met Achmea rechtsbijstand opgenomen, bij onverwachte te adviseren schadesituatie. Achmea Rechtsbijstand verwijst op basis van tal van criteria terug naar Centraal Beheer, die de door hen gedane toezegging voor dekking schriftelijk bij Achmea rechtsbijstand door dient te geven. Desgevraagd bij Centraal Beheer maakt deze er een klacht van, die 'helaas niet door hen opgelost kan worden'. Centraal Beheer zegt met 'Even Apeldoorn bellen' dan 'jezelf je gemak te gunnen' - maar dat gaat hier toch niet op! Wie heeft vergelijkbare ervaring en advies?Gewenste oplossing
Herhaald, aangetoonde toezegging nakomen - en dekking realiseren bij Achmea RechtsbijstandDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.