Klacht Centraal Beheer Achmea: Centraal Beheer komt toezegging dekking niet na

Klachtnummer
# 446000
Gebruiker
T. Groenewoud
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Centraal Beheer Achmea maakt telefonisch onze jarenlange rechtsbijstandpolis compleet per 29 april 2020, waarbij Centraal Beheer herhaald aangeeft dat er direct sprake is van een 'zachte dekking' - namelijk voor advies. Aldus enkele weken later contact met Achmea rechtsbijstand opgenomen, bij onverwachte te adviseren schadesituatie. Achmea Rechtsbijstand verwijst op basis van tal van criteria terug naar Centraal Beheer, die de door hen gedane toezegging voor dekking schriftelijk bij Achmea rechtsbijstand door dient te geven. Desgevraagd bij Centraal Beheer maakt deze er een klacht van, die 'helaas niet door hen opgelost kan worden'. Centraal Beheer zegt met 'Even Apeldoorn bellen' dan 'jezelf je gemak te gunnen' - maar dat gaat hier toch niet op! Wie heeft vergelijkbare ervaring en advies?

Gewenste oplossing

Herhaald, aangetoonde toezegging nakomen - en dekking realiseren bij Achmea Rechtsbijstand

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

    We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

    Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

    We sluiten de klacht op deze site af.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenmanagement Centraal Beheer

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen