Klacht Centraal Beheer Achmea: Centraal beheer scakelt partijdige schade expert uit eigen onderneming in

Lejeune

Centraal Beheer/Achmea laat ingediende schadeclaims be3oordelen door zogenaamde experts van EMN. Het bedrijf EMN is echter eigendom van CED. CED is in eigendom van Centraal beheer. Centraal laat dus een partijdig bureau de schade boordelen. Verder geeft EMN adviezen zonder te onderbouwen op basis van welke grondslagen ze deze besluiten neemt. Verder wil EMN niet onderbouwen of de adviezen in overeenstemming zijn met wetgeving en/of jurisprudentie. Kortom Centraal Beheer probeert onder haar verantwoording uit te komen

Ik wil dat centraal beheer erkent dat dit niet juist is en dat centraal beheer alsnog op eigen kosten een onpartijdige schade expert inschakelt. En beloofd dat deze schade expert haar beslsingen grondig onderbouwd en ook aan de benadeelde klant uitlegt

Centraal Beheer Achmea
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Centraal Beheer

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?