Klacht Centraal Beheer Achmea: Centraal Beheer van een toegelende schade, de schadesom niet uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362514
Gebruiker
Lejeune
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb over centraal beheer zakelijk. Ik ben al sinds November 2018 bezig met Centraal Beheer. Eerst heeft men tot eind Februari toekenning van de schade vertraagd en niet gereageerd op emails en niet teruggebeld. Al eerder over geklaagd. Toen heeft men nethjes contact opgenomen en excuses aangeboden, maar nu gaat men gewoon weer verder. Nu al 1,5 maand dat men niet tot betaling van de schade overgaat. Niet reageert op emails. Denkt Centraal Beheer dat wij ooit nog klant bij ze willen worden? Interesseert centraal beheer zich niet voor slechte mond op mond reclame. Wanneer gaan ze hun service en omgang met mensen verbeteren

De oplossing

Ik wil dat centraal beheer mijn email beantwoord en eindelijk overgaat to uitbetaling van de door hen toegekende claim.

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

    We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

    Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

    We sluiten de klacht op deze site af.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenmanagement Centraal Beheer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lejeune
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is voor mij weer een bewijs dat Centraal Beheer mensen niet serieus neemt. Bellen binnen veertien? Dagen. Zou het ook zo lang duren als ik vandaag zou laten weten dat ik nieuwe klant wil worden? Ik wacht al sinds November 2018 op de afwikkeling van mijn schade. Waarom laat centraal beheer niet gewoon concreet weten, wanneer de schade word uitbetaald.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?