Klacht Centraal Beheer Achmea: Dikke onvoldoende voor Achmea Rechtsbijstand

sad Niet opgelost
S. Schleim

Er is zo veel misgegaan bij de behandeling van een bestuursrechtelijke zaak: slecht advies, stukken niet tijdig doorgezonden, zich niet aan afspraken houden… Mijn conclusie (in februari) was dat ik me beter zelf kon verdedigen dan met de hulp van Achmea.

Nu heb ik eindelijk een geschikte advocaat gevonden die de zaak (naar verwachting) deskundig en goed zou behandelen, maar weigerde Achmea dit omdat ik het zelf zou willen doen. Achmea hat zich waarschijnlijk weer niet aan een afspraak (nu met de advocaat) gehouden om dit naar mij terug te koppelen.

Deskundige en spoedige dienstverlening in overeenkomst met de verzekeringsvoorwaarden en afspraken; of, als dat niet mogelijk is, een spoedige uitbesteding aan een deskundige en geschikte advocaat.

Centraal Beheer Achmea
    Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken.
    Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten.

Hartelijke groet,
    Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam

S. Schleim
Achmea Rechtsbijstandsverzekering heeft de zaak nu weliswaar aan de advocaat uitbesteed (zo ver waren we al in september 2016), maar niet inhoudelijk op mijn klacht gereageerd (vooral mijn vraag waarom Achmea-medewerkers zich zo vaak niet aan afspraken houden).

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?