Opgelost door Centraal Beheer Achmea: geen reactie op schademelding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60076
Gebruiker
Miepkraak
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 3 mei heb ik 'n schademelding gedaan nadat mijn douchedeur in duizend stukjes uit elkaar is "gesprongen". Aangezien de melding buiten kantoortijd was en de maandag aansluitend Bevrijdingsdag zou zijn werd me beloofd dat er op dinsdag of uiterlijk woensdag contact zou worden opgenomen. Zoals ik eigenlijk verwacht had werd ik niet gebeld. Ook kwam er geen bevestiging van mijn melding.
Afgelopen donderdag heb ik 'n mail hierover gestuurd met het verzoek alsnog contact op te nemen. Ook nu geen reactie behalve 'n standaard antwoordmail.
Ik heb geen idee wat 'n mens moet doen om 'n beroep te doen op je verzekering maar de zin op hun website "wij regelen het snel voor u" kunnen ze beter verwijderen. Mijn definitie van snel is in ieder geval 'n andere. In de tussentijd zit ik te kijken met m'n schade aan deur, vloer en douchebak.

De oplossing

Zou fijn zijn als er eindelijk contact werd opgenomen en mijn schade in behandeling genomen zou worden.

2 reacties

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Beste,Naar aanleiding van uw klacht heb ik het één en ander nagekeken. De schade aan uw douchecabine valt niet onder de woongarant inboedelverzekering. Deze schade valt (eventueel) onder de glas/opstalverzekering van uw V.v.E. Als u vragen heeft dan helpen wij u graag verder.Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    Webcare[@]centraalbeheer.nl
    https://www.centraalbeheer.nl
  2. Auteur
    Miepkraak
    Datum
    zeer spijtig dat ik eerst 'n klacht op internet moet zetten voordat er 'n reactie komt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miepkraak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen