Opgelost door Centraal Beheer Achmea: geen reactie op schademelding

Miepkraak

Zaterdag 3 mei heb ik 'n schademelding gedaan nadat mijn douchedeur in duizend stukjes uit elkaar is "gesprongen". Aangezien de melding buiten kantoortijd was en de maandag aansluitend Bevrijdingsdag zou zijn werd me beloofd dat er op dinsdag of uiterlijk woensdag contact zou worden opgenomen. Zoals ik eigenlijk verwacht had werd ik niet gebeld. Ook kwam er geen bevestiging van mijn melding.
Afgelopen donderdag heb ik 'n mail hierover gestuurd met het verzoek alsnog contact op te nemen. Ook nu geen reactie behalve 'n standaard antwoordmail.
Ik heb geen idee wat 'n mens moet doen om 'n beroep te doen op je verzekering maar de zin op hun website "wij regelen het snel voor u" kunnen ze beter verwijderen. Mijn definitie van snel is in ieder geval 'n andere. In de tussentijd zit ik te kijken met m'n schade aan deur, vloer en douchebak.

Zou fijn zijn als er eindelijk contact werd opgenomen en mijn schade in behandeling genomen zou worden.

Centraal Beheer Achmea
    Beste,Naar aanleiding van uw klacht heb ik het één en ander nagekeken. De schade aan uw douchecabine valt niet onder de woongarant inboedelverzekering. Deze schade valt (eventueel) onder de glas/opstalverzekering van uw V.v.E. Als u vragen heeft dan helpen wij u graag verder.Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    Webcare[@]centraalbeheer.nl
    Miepkraak
    zeer spijtig dat ik eerst 'n klacht op internet moet zetten voordat er 'n reactie komt.

Miepkraak

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?