Klacht Centraal Beheer Achmea: Gezien als crimineel

V.D.

Ik word gezien als crimineel bij Centraal beheer. 3 maanden geleden is er ingebroken in mijn auto. Ze hebben er uitgesloten: mijn stuur, radio en airbags. Omdat ik mijn auto graag wil houden, omdat deze mij alles is. Word ik nu gezien als crimineel. Ik was tijdens de inbraak net een paar dagen geopereerd en niet in staat om te praten noch te lopen. Ik heb het gevoel dat er niet naar mij geluisterd word. Die avond was ik gewoon thuis, er waren zelfs mensen op ziekenbezoek bij mij. De uitslag moest 3 maanden duren, waarin ze amper contact met mij zochten. Ik moest elke week bellen, met de vraag of ze al meer wisten. Er werd geen contact met mij opgenomen. Ik voel me gecriminaliseerd, omdat ik gewoon eerlijk ben. Ik werk in een garage en ik ben handig. Mijn auto zou total loss verklaart worden, terwijl deze gewoon te maken was. Ik zou hulp van iedereen om me heen krijgen. Helaas denkt centraal beheer omdat ik alles maar zelf wil doen, dat ik een crimineel ben.

Ik wil niet als crimineel gezien worden, ik wil graag uitgekeerd worden en me auto terug.

Centraal Beheer Achmea
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Centraal Beheer

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?