Klacht Centraal Beheer Achmea: HEEL SLECHT BEHANDELD DOOR MIJN VERZEKERING
Details
Klacht
Ik had jaren mijn inboedelverzekering betaald. In het jaar 2012 kwam ik thuis van het werk en trof mijn gasfornuis half afgebrand. Mijn kinderen waren de hele dag niet thuis; ze waren namelijk op school. Ik heb Centraal Beheer gebeld en mijn klacht ingediend. Nooit hebben ze iemand gestuurd om de schade op te nemen. Wat kreeg ik als antwoord: U HEBT OVERVERHITTING IN UW HUIS GEHAD. En met dit antwoord hebben ze het dossier gesloten. Nooit heb ik bij ze een claim ingediend. Volgens andere advocaten heb/had ik wel recht op een vergoeding. Waarom ben ik zo behandeld door CENTRAAL BEHEER?Gewenste oplossing
Uitzoeken waarom ik geen vergoeding had ontvangen en waarom is nooit iemand van Centraal Beheer langs gekomen om de schade op te nemen?- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.