Klacht Centraal Beheer Achmea: HEEL SLECHT BEHANDELD DOOR MIJN VERZEKERING

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 378627
Gebruiker
A.C.M. Weger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had jaren mijn inboedelverzekering betaald. In het jaar 2012 kwam ik thuis van het werk en trof mijn gasfornuis half afgebrand. Mijn kinderen waren de hele dag niet thuis; ze waren namelijk op school. Ik heb Centraal Beheer gebeld en mijn klacht ingediend. Nooit hebben ze iemand gestuurd om de schade op te nemen. Wat kreeg ik als antwoord: U HEBT OVERVERHITTING IN UW HUIS GEHAD. En met dit antwoord hebben ze het dossier gesloten. Nooit heb ik bij ze een claim ingediend. Volgens andere advocaten heb/had ik wel recht op een vergoeding. Waarom ben ik zo behandeld door CENTRAAL BEHEER?

De oplossing

Uitzoeken waarom ik geen vergoeding had ontvangen en waarom is nooit iemand van Centraal Beheer langs gekomen om de schade op te nemen?

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

    We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

    Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

    We sluiten de klacht op deze site af.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenmanagement Centraal Beheer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.C.M. Weger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Centraal beheer zal hierover bellen. Tot op heden geen gehoor of reactie van Centraal beheer. Wel jaren de premie trouw betaald, maarrrrr geen reactie of service. Schandalijk! Ze zijn heel ernstig in gebreke gebleven!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen