Klacht Centraal Beheer Achmea: het gebruik van mijn ppersoonlijke gegeven voor het afsluiten van een auto verzekering zonder toestiming!

Mahdad

De centraal beheer heeft op 05-07-2016 een auto verzekering afgesloten voor onbekend persoon met het gebruik van mijn persoonlijke gegevens zoals mijn naam en mijn oud adres. Deze persoon heeft dus een auto verzekering afgesloten voor zijn Renault Laguna bouwjaar 2008 met het gebruik van mijn gegevens . Ik heb al telefonische contact gehad met Centraal beheer om me te informeren of ook is de andere gegevens zoals mijn bankrekening is gebruikt, maar hellas kunnen geen informatie duidelijke maken.
Ik wil laten weten dat de APK van deze auto is al afgelopen in februari 2016, en mijn vraag is hoe kan de Centraal beheer een auto verzekering afsluiten voor een auto met een voorbij APK!!!
Nog dit : Ik heb geen rijbewijs !!!! Kan ik dus bij Centraal beheer rijden zonder rijbewijs !
Gisteren heb ik een klacht ingediend bij de politie, en ik heb een afspraak gemaakt voor dat doel.

Belangrijk :

1) Wie heeft mijn persoonlike gegevens gebruikt voor het afsluiten van deze verzekering !!??
2) Deze vezekering moet gestopt worden!!!

Centraal Beheer Achmea is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?