Klacht Centraal Beheer Achmea: Meerdere keren verkeerd ingelicht, uiteindelijk moet ik incassobedrag betalen!

Fatih70

Ben meerdere keren ingelicht dat ik de verhoogde premie bovenop mijn normale premie niet hoef te betalen zodra het schadebedrag is betaald. Heb geld geleend om het schadebedrag zo snel mogelijk te betalen. Twee weken later krijg ik een mail van Flanderijn incassobureau over dat ik alsnog na overleg met Centraal beheer Achmea de verhoogde premie moet gaan betalen. Contacteer hierna Centraal Beheer Achmea die vervolgens mij verteld dat het incasso bedrag betaald moet worden en uiteindelijk weer terug betaald gaat worden.. Als dit mij eerder werd verteld en niet meerdere keren zoals ik in het begin van deze tekst heb aangegeven, dan had ik als eerst het incasso bedrag betaald. Nu ben ik er de pineut van doordat ik meerdere keren verkeerd ben voorgelicht.

Wil graag dat het bedrijf te werk gaat zoals ze mij meerdere keren hebben voorgelicht. Dus dat ik het incasso bedrag niet hoef te betalen omdat het schadebedrag al volledig is betaald. Ik ben deze klantenservice van Centraal Beheer Achmea niet gewend..

Centraal Beheer Achmea
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Centraal Beheer

Fatih70

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?