Opgelost door Centraal Beheer Achmea: mijn rechtsbijstand werkt niet VOOR mij,integendeel.Ik ondervind schade hierdoor

dirk

In februari mijn auto aangereden door inparkerend voertuig.Schade aan zijkant.Dader onbekend.Proces verbaal opgemaakt politie Hoorn.Gemeld aan verzekering Interpolis.2 dagen later wederom aangereden aan andere kant.Verhuizende buren??Schade:lakschade en bumperschade.Wederom procesverbaal laten opmaken.Zaak voor waarborgfonds??Achmea neemt de zaak op en schadebedrijf,,Dampten ,,voert expertise uit.Later meld Achmea dit nog eens te willen doen en constateert dat de schade niet door een voertuig is veroorzaakt ondanks getuigenverklaringen.Geen waarborgfonds.Contra expertise kost E500 .2e aanrijding april ,duidelijke zaak,dader bekend schuld,schade :bumper achter ontzet,achterklep sluit niet meer.Achmea:Slechts deel schade verhalen door vorig voorval.Tegenpartij blij met Achmea.Mijn schade:duizenden euro's.Mijn verzekering???

Vergoeding van de geleden schade door toedoen van Achmea of aanmelding bij het waarborgfonds waar deze zaak terecht thuis hoort
Expert heeft niet eens de moeite genomen om ter plekke de situatie op te nemen.Excuus voor de foute expertise en alle gevolgen hiervan. Volledige vergoeding van de tegenpartij in de zaak van de aanrijding in april.Dus geen ,,korting ,,voor de tegenpartij door de mis-expertise van mijn expert.
Dit is een eerlijke en duidelijke zaak .Ik was beter afgeweest zonder Achmea.
De ,,dader wilde al direct afrekenen i.v.m. zijn no-claim.

Centraal Beheer Achmea
    Beste,Helaas kan ik u niet helpen bij deze klacht uw klacht is gericht aan een andere verzekeraar. De verkeersverzekering en rechtsbijstandsverzekering heeft u afgesloten bij Interpolis Achmea, zij hebben de rechtsbijstandsverzekering ondergebracht bij de Stichting Achmea rechtsbijstand. De klacht zoals u het heeft omschreven kunt u ook voorleggen bij de klachtenafdeling van Interpolis Achmea en/of Stichting Achmea Rechtsbijstand. Dit kan telefonisch, per mail of schriftelijk.De adresgegevens kunt u vinden in de polisvoorwaarden van Interpolis Achmea.Met vriendelijke groet,Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    Webcare[@]centraalbeheer.nl
    dirk
    Verzoeke de klacht dan nu te deponeren bij interpolis -Achmea.
    Er is inmiddels enige beweging gekomen bij Achmea rechtsbijstand en men heeft aangegeven ,,er uit te willen komen,,
    Ook zijn er concrete voorstellen gedaan waarvan ik nu de schriftelijke bevestiging afwacht.Ik ben benieuwd.
    In ieder geval werkt het klachtencompas!!!!!!!
    dirk
    Achmea rechtsbijstand heeft de schade ,,bijgepast,,en heeft gekozen voor een pragmatische oplossing.
    Ik ben nu in staat om de schade aan mijn auto te laten repareren.
    De schade van de tweede aanrijding zal gewoon afgehandeld worden door de behandelaar van Achmea.
    Ik ben blij met het klachtencompas en de snelle oplossing.

dirk

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?