Klacht Centraal Beheer Achmea: na verhuizing geen berekening van de verzekering

# 197365
d

Ik ben recent verhuist naar een nieuwe woning in een nieuwe gemeente. Voor de verhuizing had ik een woon en auto verzekering bij centraal beheer. Na de verhuizing heb ik gebeld om mijn adres om te zetten. Op dat moment Is de woonverzekering opnieuw berekent en ging ik ong. 2 euro minder betalen. De autoverzekering is toen niet opnieuw berekent. Nu heb ik afgelopen week gekeken of de verzekeringen goedkoper konden en toen zag ik dat de auto verzekering meer dan 15 euro goedkoper was bij centraal beheer. Na bellen werd mij verteld dat de prijzen schommelen en die worden niet doorberekent nu kan je als klant wel twee keer per jaar de verzekering laten aanpassen.
Ik vind het heel apart dat na de verhuizing de woonverzekering wel opnieuw is berekent en de autoverzekering niet. Terwijl bij beide de situatie veranderde en het risico op schade of diefstal

Vergoeding voor het teveel betaalde geld na de verhuizing

Centraal Beheer Achmea
    Hallo mevrouw van Veen,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Fijn dat de oplossing positief is ontvangen. Als er nog vragen zijn mag je altijd een email sturen naar webcare@centraalbeheer.nl of laat een berichtje achter via facebook ;-)

Groet en een prettige dag toegewenst,

Kenny Kluin
    Webcare specialist