Klacht Centraal Beheer Achmea: niet afgemeld bij cjib

Berg

Door omstandigheden kon ik mijn zorgpremie niet betalen ,aangemeld als wanbetaler ik ben een studente .toch mijn ouders ingelicht en die hebben alles voor mij betaald dus afgelopen januari alles betaald wat er betaald moest worden.Ik zou afgemeld worden per 15 febr 2014 .sta nu ook bij mijn ouders op de polis heb wel 4 x gebeld met zilverenkruis nee Mw. Er staat niks meer open en u kunt dus ook weer zorgtoeslag krijgen niks aan de hand zul je denken tot vandaag kreeg ik een brief van de landelijke gerechtsdeurwaarder als ik maar even binnen 2 dagen 196 euro wilde betalen anders werd er beslag gelegd.weer hét zilveren kruis gebeld ben wel 3 X doorverbonden heb de debiteuren aan de lijn gehad ja Mw we kunnen zien dat er niks meer openstaat we.zullen het door mailen naar onze collega wij hopen dat u binnen 2 dagen word terug gebeld en dan met een oplossing komen meer konden ze niet doen. Het is toch te gek voor woorden dat ze mij niet hebben afgemeld en ik nu in de shit zit .

Afmelden per direct en een excuus dat is toch wel het minste

Centraal Beheer Achmea
    Beste meneer/mevrouw,Wij hebben je klacht gelezen. Wat een onaangename situatie.Je klacht gaat over de incasso van de zorgverzekering, echter gaan wij hier niet over. Je dient rechtstreeks contact te zoeken met ZilverenKruis Achmea. Je kan het proberen via de webcare van ZilverenKruis: http://www.zilverenkruis.nl/consumenten/contact/Pages/webcare.aspx Helaas kunnen wij niets voor je betekenen.Veel succes.Met vriendelijke groet,Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam
    Webcare[@]centraalbeheer.nl
    055-5798000

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?