Klacht Centraal Beheer Achmea: Niet na komen afspraak

Jeremiahhh

Ik heb een klacht over de contact regelen met achmea speciale zaken!.

Meer als een maand geleden, is onze auto afgebrand, ik heb totaal met allee mee gewerkt en niks wijst er op dat wij iets met die brand te maken hadden. Wij waren op dat tijdstip niet eens thuis.

Nu heb ik alle bewijs stukken van eigen vermogen en dergelijke naar mevrouw jesephina speciale zaken gemaild ons word al weken beloofd dat er een intervieuw kwam maar steeds horen wij niks.

Wij zijn er beetje klaar mee wij zijn hier het slachtoffer. Met beloftes die niet na gekomen worden. Qs02531491 claim nummer.

Alles wijst er op dat wij niks mee te maken hebben.

Centraal Beheer Achmea
    Goedemiddag,

Wat erg dat jullie auto is afgebrand! Ik kan me voorstellen dat je wilt dat je schademelding zo snel mogelijk wordt afgerond.

Ik heb verder geen inzicht in het verloop van je schademelding. Maar ik vraag alles graag voor je na.

Wil je hiervoor een e-mail sturen naar webcare@centraalbeheer.nl?

Wil je in de e-mail ook de volgende informatie zetten: je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer. En graag een korte toelichting. Dan weten mijn collega's ook waarom je de e-mail stuurt.

Wij zorgen er voor dat je binnen uiterlijk 10 werkdagen een inhoudelijke reactie krijgt.

Hartelijke groet, Patricia
    Webcare Centraal Beheer

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?