Klacht Centraal Beheer Achmea: onterecht dekking opgeschort

YUSUF

Ik heb op 27 december 2015 een inbraak schade gemeld bij centraal achmea. Op dat moment werd er gezegd dat ze het zouden regelen en de schade die ik heb opgelopen zouden ze vergoeden mits het bij een aangesloten garage gemaakt zou worden. Ik heb daarna meerdere malen contact gehad met de verzekering maatschappij en gevraagd of ik zelf ook iets moet betalen en omdat ik geen eigen risico had hoefde ik niks te betalen. Tevens heb ik gevraagd of er nog een bedrag openstond en aan mij werd aangegeven dat het bedrag voor 31 december betaald moest worden en dat er alleen bedrag van 229,80 openstond en dat bedrag is op 30 december 2015 afgeschreven. Op 7 januari 2015 bel ik de verzekering maatschappij en geef ik aan dat ik het bedrag wat de garage wil vergoeden te laag is en omdat moment wordt er aangegeven dat ik geen dekking heb en dat er een maand van november 2015 openstaat. Ik ben sinds 28 oktober 2015 klant bij centraal achmea voor autoverzekering. nu wordt er niks vergoed

ik wil dat de schade die ik door inbraak heb alsnog wordt vergoed. Ze hebben me vandaag een link gestuurd en ik heb het bedrag dan ook gelijk betaald. Pas vandaag krijg ik te horen dat het bedrag dat op 30 december 2015 is afgeschreven niet van de maand november is maar van december en ze geven aan dat de auto is opgeschort per wanneer is die dan opgeschort . Toen ik de schade had gemaakt was ik gewoon verzekerd en had ik een dekking. Ik wil dan ook dat de schade die ik heb wordt vergoed door centraal achmea.

Centraal Beheer Achmea
    Beste,

Je klacht is in behandeling genomen door onze collega van de desbetreffende afdeling.

Zij zullen je verder op de hoogte houden van de stand van zaken.

Groet,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    YUSUF
    De klacht is alleen in behandeling genomen

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?