Klacht Centraal Beheer Achmea: Onterecht incasso.

sad Niet opgelost
Wazig

Flanderij
Dossiernummer
Telefoonnummer
088 - 209 2650
Onderwerp
Centraal Beheer Achmea Claims /

U geeft aan dat u geen vrijwaringsbewijs heeft en dat wij hiervoor contact moeten opnemen met het RDW.
Helaas werkt dat zo niet. U bent de enige die bij het RDW een vrijwaringsbewijs kunt opvragen.

Polis
Er is geen telefonische opzegging van u bekend en uw polis is uiteindelijk vanwege wanbetaling gestopt.

Aanvulling
Er valt niets meer uit te zoeken. De schuld is onbetaald gebleven in geval dat u van mening bent dat er wel betaald is dan ontvangen wij graag uiterlijk 3 september betalingsbewijzen van u. Mocht u geen betalingsbewijzen toesturen dan zetten wij de procedure voort.

Betaling
Wij ontvangen het totaalbedrag E 215,37 graag uiterlijk 3 september 2019.

Heeft u vragen?
Kijk eerst op onze website www.flanderijn.nl. Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Vindt u het antwoord niet of belt u liever? Neem dan contact met ons op. Onze openingstijden vindt u ook op onze website.

Flanderijn

Algemene zaken

Omschrijving

Bedrag

Hoofdsom

01-04-2019
Ongevallenverzekering motorrijtuigen Premievordering Periode t/m: 01-04-2019 / 01-05-2019

9,39

48,40

Nog een badrag van 250€

Dit is mijn reactie;
Geachte heer mevrouw,

Ik zal dit laten uitzoeken.Ik had dit ook allang al geregeld via mijn verzekering zoals eerder aangeven in februari heb ik doorgegeven dat ik niet meer in bezit van een motor, en de auto verzekering doorgegeven rond april.Kunnen jullie dit nagaan? Ik begrijp niet waar dit vandaan komt.

Ook vraag ik jullie medeleven mbt de onderstaande.
Ik heb op 15 juli op de autosnelweg a4 een heftige auto ongeluk overleefd waardoor ik niet in staat ben om jullie werk te gaan uitzoeken. Ik zal dit hopelijk over 2 maanden weten tot die tijd verzoek van uitstel betaling.

Hun werkt goed doen en uitzoeken waar het is mis gegaan. Ik heb allang al mijn verzekeringen stop gezet. Waar is het mis gegaan?

Centraal Beheer Achmea
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Centraal Beheer

Wazig
Ze vertellen dat zij met mij telefonisch contact opnemen binnen 14 dagen. En dan heb ik ook nog eens de incasso flanderij over dot onderwerp op mijn dak.

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?