Klacht Centraal Beheer Achmea: Onterecht incasso.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 386600
Gebruiker
Wazig
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Flanderij
Dossiernummer
:
Telefoonnummer
:
088 - 209 2650
Onderwerp
:
Centraal Beheer Achmea Claims /

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u geen vrijwaringsbewijs heeft en dat wij hiervoor contact moeten opnemen met het RDW.
Helaas werkt dat zo niet. U bent de enige die bij het RDW een vrijwaringsbewijs kunt opvragen.

Polis
Er is geen telefonische opzegging van u bekend en uw polis is uiteindelijk vanwege wanbetaling gestopt.

Aanvulling
Er valt niets meer uit te zoeken. De schuld is onbetaald gebleven in geval dat u van mening bent dat er wel betaald is dan ontvangen wij graag uiterlijk 3 september betalingsbewijzen van u. Mocht u geen betalingsbewijzen toesturen dan zetten wij de procedure voort.

Betaling
Wij ontvangen het totaalbedrag E 215,37 graag uiterlijk 3 september 2019.

Heeft u vragen?
Kijk eerst op onze website www.flanderijn.nl. Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Vindt u het antwoord niet of belt u liever? Neem dan contact met ons op. Onze openingstijden vindt u ook op onze website.

Met vriendelijke groet,
Flanderijn


Algemene zaken









Omschrijving



Bedrag







Hoofdsom




-
01-04-2019
Ongevallenverzekering motorrijtuigen Premievordering Periode t/m: 01-04-2019 / 01-05-2019

9,39


-
01-04-2019
Motorverzekering Premievordering Periode t/m: 01-04-2019 / 01-05-2019

37,30


-
01-04-2019
Autoverzekering Premievordering Periode t/m: 01-04-2019 / 01-05-2019

50,71


-
01-06-2019
Autoverzekering Premievordering Periode t/m: 01-06-2019 / 01-07-2019

15,78


-
01-05-2019
Autoverzekering Premievordering Periode t/m: 01-05-2019 / 01-06-2019

52,59






165,77
Rente



1,20
Buitengerechtelijke incassokosten



48,40

Nog een badrag van 250€

Dit is mijn reactie;
Geachte heer mevrouw,

Ik zal dit laten uitzoeken.Ik had dit ook allang al geregeld via mijn verzekering zoals eerder aangeven in februari heb ik doorgegeven dat ik niet meer in bezit van een motor, en de auto verzekering doorgegeven rond april.Kunnen jullie dit nagaan? Ik begrijp niet waar dit vandaan komt.

Ook vraag ik jullie medeleven mbt de onderstaande.
Ik heb op 15 juli op de autosnelweg a4 een heftige auto ongeluk overleefd waardoor ik niet in staat ben om jullie werk te gaan uitzoeken. Ik zal dit hopelijk over 2 maanden weten tot die tijd verzoek van uitstel betaling.

De oplossing

Hun werkt goed doen en uitzoeken waar het is mis gegaan. Ik heb allang al mijn verzekeringen stop gezet. Waar is het mis gegaan?

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

    We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

    Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

    We sluiten de klacht op deze site af.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenmanagement Centraal Beheer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wazig
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze vertellen dat zij met mij telefonisch contact opnemen binnen 14 dagen. En dan heb ik ook nog eens de incasso flanderij over dot onderwerp op mijn dak.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen