Klacht Centraal Beheer Achmea: Ontevredenheid behandelaar

Klachtnummer
# 269120
Gebruiker
Adogan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Klacht over dossier wat nu al een jaar loopt via Achmea personenschade, zowel telefonisch als via mail aangegeven dat we niet tevreden zijn over dossier afhandeling maar geen gehoor van behandelaar mw Kraniotis.

Gewenste oplossing

Actief meedenken met klant ipv aangeven dat we tegenpartij zelf kunnen benaderen terwijl we hiervoor verzekerd zijn!!

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond meneer Dogan,

    Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken.
    Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten.

    Vriendelijke groet, Kenny

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen