Opgelost door Centraal Beheer Achmea: Schade aan auto door tegenpartij

N.

De tegenpartij reed achteruit en ik op dat moment rechtdoor om ook te parkeren.
De tegenpartij erkent zijn manoeuvre en dat het ook zijn schuld is.
Samen de formulieren ondertekend en op gestuurd naar Centraal Beheer.
Deze heeft een expert ingeroepen om de schade te taxeren.
De schade is getaxeerd op €2000,-.
Nu komt de Centraal beheer dat ze bij de tegenpartij 50% gaan verhalen ???

Wat is dit voor een waardeloos bedrijf ?
Hij erkent de schuld en ik moet nu de schade de helft uit mijn eigen zak gaan betalen terwijl ik verdomme elke maand premie betaal voor rechtsbijstandverzekering + WA +Inboedel+Aansprakelijkheidsverzekering ????
Hij komt achteruit ik reed door om te parkeren het is zijn schuld hij kwam aan mijn auto en hij moet 100% uitkeren!

Dat Centraal beheer voor 100% gaat !!!!!!

N.
    Ze gaan voor de 50% omdat de tegenpartij ook bij hun verzekerd is.
    Centraal Beheer Achmea
    Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad. Je klacht zal ik voor leggen bij de juiste afdeling. Zij zullen contact met je opnemen.Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    webcare[@]centraalbeheer.nl
    N.
    Je wordt van kastje naar het muurtje gestuurd we zijn nu ruim 3 maanden bezig en nog steeds geen resultaat of enig beweging in de goede richting.
    Als er schade is dan is het een kwestie van ZIJN schuld of MIJN schuld het kan nooit zo zijn dat het beide schuld hebben!
    Ik ben Centraal Beheer helemaal zat en erger me mateloos aan de trage en onredelijke manier van afhandelen en dat terwijl we elke maand premie betalen aan dit bedrijf! Waardeloos!
    N.
    Ik heb sindsdien niets vernomen. Niet van de klachten afdeling en niet van de Rechtsbijstandverzekering. Ongelooflijk hoe ze hiermee omgaan, ik wil graag mijn auto repareren!! We gaan de 4e maand in en nog steeds geen reactie!!!!!!!
    Centraal Beheer Achmea
    Beste,Het klachtenbureau van Stichting Achmea Rechtsbijstand heeft je klacht in behandeling genomen. Zij zullen je op de hoogte stellen en informeren.Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    Webcare[@]centraalbeheer.nl
    N.
    Ze hebben dankzij de klachten afdeling 100% uitgekeerd!! Mw. Oosterbaan van de Rechtsbijstandsverzekering wilde enkel voor 50% gaan. Nadat de Klachtenafdeling het heeft afgehandeld en deze 100% heeft uitbetaald belde mw. Oosterbaan mij nog op na 4 mndn om te zeggen dat ik DEZE keer er goed van af gekomen ben!!! En dat ik de volgende keer niet moet denken dat het makkelijk zou gaan. ??????????? Premie betalen en dan krijg je zo iets dat jou moet halen om je recht te halen.