Opgelost door Centraal Beheer Achmea: Slechte behandeling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459269
Gebruiker
Zwaard-Rybarczyk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

26 juni ( afgelopen vrijdag) door noodweer in Nieuwerkerk aan den IJssel is mijn voortuin met tafel en stoelen flink doorgezakt ( +/- 60cm). Ook mijn koeienvacht die onder overkaping lag kan ik weggooien ( door water gekrompen)
Centraal beheer achmea gebeld om mijn schade doorgeven. Volgens medewerker zijn ze niet verplicht om deze schade behandelen. Ik betaal wel de inboedel en tuin verzekering. Op de site staat duidelijk dat door noodweer ik ben wel verzekerd.

De oplossing

Graag deze schade in behandeling nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

    We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

    Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

    We sluiten de klacht op deze site af.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenmanagement Centraal Beheer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zwaard-Rybarczyk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Onlangs ik heb met de klantenservice gesproken. De fout door centraal beheer is rechtgezet en de kosten van de schade worden op mijn rekening gezet. Jammer dat ik moet op deze manier alles oplossen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen