Klacht Centraal Beheer Achmea: Slechte en onjuiste voorlichting

Klachtnummer
# 129190
Gebruiker
HurkensM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds ruim twee weken loop ik te "vechten" over mijn autoverzekering. In 1x wordt, zonder melding vooraf, wordt de korting teruggebracht van 75% naar 65% en sinds vandaag naar 40%. Ik gebeld en kreeg te horen dat ik contact moest opnemen met FBTO omdat in het systeem de korting geclaimed werd door FBTO en deze niet gebruikt kan worden door Centraal Beheer RRRRRRRRRRRRR. Ik FBTO bellen krijg daar te horen; de info van CB is niet juist de noclaim staat wel op CB. Kortom er wordt dagelijks geld van mijn rekening afgeschreven zonder enige opgave van reden. Heb inmiddels wel 5x met CB gebeld maar krijg steeds andere antwoorden, ik weet het niet meer. Heb alle betalingen maar laten storeneren totdat CB de zaken op orde heeft. Dit is echt heel slecht.

De oplossing

Regel de zaken eens. En zorg dat de medewerkers inhoudelijk beter op de hoogte zijn. Maar vooral; communiceer met de klant. Dit is geen doen. Bel ze elke dag maar oplossingen komen er niet. Misschien toch weer eens tijd voor een andere verzekeraar en dus ook voor een ander collectief contract voor mijn personeel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Centraal Beheer Achmea is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen