Klacht Centraal Beheer Achmea: Slechte en onjuiste voorlichting

HurkensM

Sinds ruim twee weken loop ik te "vechten" over mijn autoverzekering. In 1x wordt, zonder melding vooraf, wordt de korting teruggebracht van 75% naar 65% en sinds vandaag naar 40%. Ik gebeld en kreeg te horen dat ik contact moest opnemen met FBTO omdat in het systeem de korting geclaimed werd door FBTO en deze niet gebruikt kan worden door Centraal Beheer RRRRRRRRRRRRR. Ik FBTO bellen krijg daar te horen; de info van CB is niet juist de noclaim staat wel op CB. Kortom er wordt dagelijks geld van mijn rekening afgeschreven zonder enige opgave van reden. Heb inmiddels wel 5x met CB gebeld maar krijg steeds andere antwoorden, ik weet het niet meer. Heb alle betalingen maar laten storeneren totdat CB de zaken op orde heeft. Dit is echt heel slecht.

Regel de zaken eens. En zorg dat de medewerkers inhoudelijk beter op de hoogte zijn. Maar vooral; communiceer met de klant. Dit is geen doen. Bel ze elke dag maar oplossingen komen er niet. Misschien toch weer eens tijd voor een andere verzekeraar en dus ook voor een ander collectief contract voor mijn personeel.

Centraal Beheer Achmea is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?