Klacht Centraal Beheer Achmea: Slechte service

sad Niet opgelost
M.N. van Gulik

Er is al heel lang een enorme onduidelijkheid over wat wel of niet gedekt is via de opstal-/inboedelverzekering.
Zelfs de lopende verzekering zou bij de eerstvolgende verlenging aangepast (verslechterd) gaan worden. Als je uiteindelijk om de polisvoorwaarden vraagt krijg je totaal 7.5 cm losse A4-tjes toegestuurd.
De service van de rechtsbijstandsverzekering voldoet totaal niet aan mijn verwachtingen. Als je laat weten voorkeur te hebben aan een ervaren advocaat in je eigen woonomgeving dat houden ze daar geen rekening mee.

Niets...

Centraal Beheer Achmea
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat niet alles naar wens verloopt. Ik kijk graag met je mee of ik dingen kan verduidelijken.

Wil je hiervoor een e-mail sturen naar webcare@centraalbeheer.nl. Als je je persoonsgegevens en een korte toelichting erin zet, nemen we contact met je op. Wil je ook vermelden dat het over je bericht op Klachtenkompas gaat?

Vriendelijke groet,
    Patricia - Centraal Beheer Webcare
    M.N. van Gulik
    Er is telefonisch contact geweest. De polisvoorwaarden van de woonverzekering worden nog verder verslechterd. Dat is voor mij niet acceptabel. Einde discussie!
    Centraal Beheer Achmea
    Goedenavond,

Jammer dat we er samen niet uitkomen. Je standpunt is ook duidelijk voor ons.

Ondanks alles wensen we je een goed weekend toe!

Vriendelijke groet, Patricia
    Webcare Centraal Beheer

Geen!

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?