Klacht Centraal Beheer Achmea: Slechte service

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 333754
Gebruiker
M.N. van Gulik
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is al heel lang een enorme onduidelijkheid over wat wel of niet gedekt is via de opstal-/inboedelverzekering.
Zelfs de lopende verzekering zou bij de eerstvolgende verlenging aangepast (verslechterd) gaan worden. Als je uiteindelijk om de polisvoorwaarden vraagt krijg je totaal 7.5 cm losse A4-tjes toegestuurd.
De service van de rechtsbijstandsverzekering voldoet totaal niet aan mijn verwachtingen. Als je laat weten voorkeur te hebben aan een ervaren advocaat in je eigen woonomgeving dat houden ze daar geen rekening mee.

De oplossing

Niets...

3 reacties

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend om te lezen dat niet alles naar wens verloopt. Ik kijk graag met je mee of ik dingen kan verduidelijken.

    Wil je hiervoor een e-mail sturen naar webcare@centraalbeheer.nl. Als je je persoonsgegevens en een korte toelichting erin zet, nemen we contact met je op. Wil je ook vermelden dat het over je bericht op Klachtenkompas gaat?

    Vriendelijke groet,
    Patricia - Centraal Beheer Webcare
  2. Auteur
    M.N. van Gulik
    Datum
    Er is telefonisch contact geweest. De polisvoorwaarden van de woonverzekering worden nog verder verslechterd. Dat is voor mij niet acceptabel. Einde discussie!
  3. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Jammer dat we er samen niet uitkomen. Je standpunt is ook duidelijk voor ons.

    Ondanks alles wensen we je een goed weekend toe!

    Vriendelijke groet, Patricia
    Webcare Centraal Beheer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.N. van Gulik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen