Klacht Centraal Beheer Achmea: te weinig uitbetaald na inbraak in mijn woning

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 162675
Gebruiker
sascha
Datum
7 reacties

Details

De klacht

heb een bedrag uitgekeerd gekregen maar ben het niet eens dit alles duurt al bijna 3 maanden...heb het idee dat verzekering er goedkoop vanaf wil komen

De oplossing

zo spoedig mogelijk afhandelen van de zaak daar dit mij al 3 maanden in zijn greep heeft.Ik ervaar er stress van en wil deze hele nare periode achter me laten.

7 reacties

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Ik heb je klacht gelezen en in behandeling genomen.

    Wij zullen het e.e.a. voor je uit gaan zoeken.

    Zodra er meer bekend is zal ik je op de hoogte stellen.

    Groet,

    Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    info[@]centraalbeheer.nl
    https://www.centraalbeheer.nl
  2. Auteur
    sascha
    Datum
    Ik ben ook niet gewezen op een contra expert.....Ik heb dat zelf uit moeten vinden. bedankt dat u aan de slag gaat ermee...de expert is deze week druk met cursus zoals hij me telefonisch mede deelde..
  3. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Je klacht wordt in behandeling genomen door een klachtenbehandelaar.

    Binnen enkele werkdagen ontvang je een bevestiging dat je klacht in behandeling is genomen.

    Wil je meer weten over de klachtenprocedure en hoe verder?
    Meer informatie vind je op:
    https://www.centraalbeheer.nl/mijn-cb/Paginas/klachtenservice.aspx

    en op:

    https://www.kifid.nl/consumenten

    Groet,

    Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    info[@]centraalbeheer.nl
    https://www.centraalbeheer.nl
  4. Auteur
    sascha
    Datum
    Heb op 8 April een mailtje mogen ontvangen met daarin de toezegging op Maandag uitsluitsel te krijgen .....Ik wacht af en hoop dat Centraal beheer dit naar redelijkheid gaat oplossen....
  5. Auteur
    sascha
    Datum
    11 April ben ik 1x gebeld door de schade expert, dit telefoontje heb ik gemist....heb een mail gekregen dat ik Vrijdag gebeld word omdat de expert WEER een paar dagen cursus heeft.... verleden week ook...begrijp nu ook dat de afwikkeling al 3 maanden duurt want de expert werkt 1 dag in de week en de rest van de week heeft hij cursus...
  6. Auteur
    sascha
    Datum
    Hopelijk wordt het deze week opgelost......
  7. Auteur
    sascha
    Datum
    het is vechten tegen de bierkaai

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sascha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen