Opgelost door Centraal Beheer Achmea: Traag afhandelen dossier schade auto

Eric

Op 26 november 2013 hebben wij een aanrijding gehad met een verzekerde van Centraal Beheer. Van de aanrijding is een filmpje beschikbaar (aanrijding vond plaats op het terrein van een tankstation). Dit filmpje is sinds 29 november 2013 in bezit van Centraal Beheer, maar het heeft geduurd tot 7 januari 2014 voordat men het filmpje ging bekijken, nadat ik dreigde deze zaak op de site van Consumentenbond te zetten. Uit het filmpje blijkt, dat de verzekerde van Centraal Beheer haaientanden negeert en gewoon doorrijdt, zonder af te remmen. Na het bekijken van het filmpje heeft Centraal Beheer aangeboden de helft van de schade €1.105,- te vergoeden, maar na overleg met mijn eigen verzekering heb ik besloten dit niet te accepteren. Nu gaat mijn zaak weer naar een juridische afdeling van Centraal Beheer, wat volgens de behandelaar weer 2 weken gaat duren. Vandaag wordt mijn auto gerepareerd en ik had gehoopt en gevraagd het dossier vandaag af te ronden. Helaas is dat weer niet gelukt.

Afronden van dit schadedossier en uitkeren van schadevergoeding van 1.105,- binnen een week na vandaag 10-01-2014.

Centraal Beheer Achmea
    Beste van Meel,Ik heb uw klacht gelezen, betreft de aanrijding en uitkering hiervan. Wat vervelend dat u een aanrijding heeft gehad. Ik hoop dat alles goed met u gaat.Wij van het webcareteam gaan het één en ander voor u uitzoeken. Zodra ik meer weet, geef ik u een terugkoppeling. Heeft u aanvullende vragen, dan kunt u een mail sturen naar webcare[@]centraalbeheer.nl. Met vriendelijke groet,Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam
    Webcare[@]centraalbeheer.nl
    055- 579 8000
    Eric
    Bedankt voor uw antwoord. Ik wacht het af en hoop dat dit dossier deze week kan worden afgesloten en de volledige schadevergoeding van €1.105,31 aan mij wordt uitgekeerd. Mijn auto is inmiddels gemaakt en ik heb volledige schadebedrag moeten voorschieten.
    Centraal Beheer Achmea
    Beste van Meel,Wij hebben inmiddels al diverse malen per mail contact gehad over uw schade. Mijn collega van de schadeafdeling zal u op de hoogte stellen van de schadeafwikkeling.Als u vragen heeft dan helpen wij u graag verder.Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    webcare[@]centraalbeheer.nl
    Eric
    Vandaag 20-1-2014 heb ik het volledige schadebedrag ontvangen van Centraal Beheer + wettelijke rente. Ik ben tevreden over de uiteindelijke afhandeling, maar vind het jammer jammer dat een vermelding op klachtenkompas nodig was om afronding van dit dossier na 8 weken voor elkaar te krijgen.