Klacht Centraal Beheer Achmea: Waar of niet waar wat ik vraag blijft een raadsel

bodypaintleeuw

Als spaar klant merkte wij dat centraal beheer steeds digitale werd daarnaast lage rente en het loonde voor ons niet meer om bij hen spaar producten te hebben.

Alles gestopt toch kregen we nog een jaar overzicht.
Wegens een verhuizing en overige prive zaken wilde wij dit overzicht niet digitaal ontvangen maar per post.

Nee zegt men, wij sturen geen post meer naar spaar klanten.
Veder is er totaal geen mogelijkheid om ons mee te helpen we moeten het maar doen met oude documenten.

Krijgen we vandaag post, van wie denk je ja van centraal beheer.

Ons mail adres klopte meer zij men.
Die info is onjuist en niet waar.

Het mail adres klopt.

Inplaats van dat ze deze 2 paginas opsturen hadden ze me toch ook gewoon dat laatste jaar overzicht per post kunnen toe zenden?!

Vreemde gang van zaken.
Als men dit met ons wenst op te lossen ontvangen wij graag het laatste jaar overzicht per post en een kleine tegemoetkoming voor het ongemak, bijvoorbeeld een klein doosje met lego.

Centraal Beheer Achmea
    Goedemiddag,

Ik begrijp dat je het jaaroverzicht graag per post gestuurd krijgt. Helaas kan dat niet. Het gaat hier om een internetrekening. Dit betekent, zoals je wellicht al weet, dat alle documenten voor je klaar staan in 'Mijn Centraal Beheer'.

Onze internetspaarrekeningen zijn vrij opneembare spaarrekeningen zonder kosten. Bij een internetrekening horen jaaroverzichten digitaal beschikbaar te zijn.

Je kunt heel gemakkelijk een account aanmaken via onze website. Als je de de link hieronder volgt kun je meteen beginnen.

Ik stuur je ook een usb-stick als tegemoetkoming. Deze kun je dan meteen gebruiken om je jaaroverzicht ergens te printen.

Ik hoop dat ik je hiermee verder kunt.

Vriendelijke groet, Remco
    Webcare Centraal Beheer

bodypaintleeuw
ik ben nu online bij de bieb in Nijmegen maar centraal beheer achmea laat ons vallen als een baksteen. wel sturen ze bepaalde post op, maar als je om bepaalde stukken vraagt kunnen ze niets opsturen om dat ze geen post meer versturen. Wij doen geen zaken meer met centraal beheer achmea

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?