Klacht Centraal Beheer Achmea: Wanprestatie van de verzekeraar Stichting Achmea Rechtsbijstand

sad Niet opgelost
R. Brammerloo

De verzekeraar de Centraalbeheer Achmea of beter gezegd Stichting Achmea Rechtsbijstand is onbetrouwbaar en komt de afspraken niet na.

Onlangs bereikte het contact met de Centraalbeheer Achmea of beter gezegd Stichting Achmea Rechtsbijstand (SAR) zijn diepte punt, doordat de leidinggevende van Stichting Achmea Rechtsbijstand naast een opeenstapeling van fouten en het niet nakomen van afspraken zich op een heel onfatsoenlijke manier hebben misdragen.
Ik ben door een leidinggevende van de Acmea op een werkelijk schandelijke wijze mr P….. te woord gestaan.

Ruim drie miljoen Nederlanders hebben een rechtsbijstandverzekering. Die verzekering is bedoeld als bescherming wanneer je te maken krijgt met een juridisch geschil. Maar hoe goed behartigt de verzekeraar jouw belangen? In ruim 70% van de verzoeken om rechtsbijstand worden door de verzekeraars afgewezen.
Er wordt veel werk gemaakt om de drempel tot dienstverlening zo hoog mogelijk te houden en daarbij wordt gelet op het kostenplaatje voor de verzekeraar en pas in de tweede plaats naar de belangen van de verzekeringnemer.

Centraal Beheer Achmea
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Centraal Beheer

R. Brammerloo
Standaard e-mailbericht met standaard tekst zodat men juridisch is ingedekt en zogenaamd binnen de termijn heeft gereageerd.

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?