Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: 4 mndn geleden gezondheidsverkl aangevrgd niets gehoord over 3 mndn is rijbewijs ongeldig.

LuchtigeHoorn#380 RuimeVlieger#159

25 februari 2020 verloopt de geldigheid van mijn rijbewijzen cat. C1, C, D1, D, C1E, CE, D1E en DE. Omdat het CBR de zaken niet op orde heeft en absurd lange wachttijden heeft, heb ik reeds op 7 juli de gezondheidsverklaring ingediend bij het CBR. Omdat ik altijd gekeurd moet worden bij een specialist en daarna weer in de wachtmolen beland op 5 november 2019 gebeld met het CBR. Er werd medegedeeld dat er 'veel aanvragen' zijn en daardoor lange wachttijd. Mijn rijbewijzen zijn nog slechts drie (3) maanden geldig en ik vrees dat dit niet goed komt. Ik word al vier (4 maanden aan het lijntje gehouden. Wie gaat hier wat aan doen????

CBR verzoeken mij zo spoedig mogelijk mijn gezondheidsverklaring te geven ter verlenging van mijn 'grote' rijbewijzen om mijn beroep te kunnen blijven uitoefenen.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?