Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: 1 mei wil ik mijn nieuwe rijbewijs thuis hebben.

Kraan9

In mei a.s verloopt mijn rijbewijs. De papieren en keuringsarts zijn in orde gemaakt augustus 2019. Nu 8 mnd verder niets gehoord, terwijl ik direct de keuringspapieren heb ingestuurd. Een copie heb ik thuis. Ook een klacht ingediend bij Omroep MAX. IK MOET IN MEI MIJN RIJBEWIJS HEBBEN. Heb nb 45jaar rijles gegeven. Ben vorig jaar gestopt. Wat een vreselijke nare instelling dat CBR. DE OMBUDSMAN ga ik ook aanschrijven, ik wordt er heel kwaad over.

Zo snel mogelijk mij berichten wat er nu aan de hand is en eventueel uitstel geven, zodat ik verder kan.

Geachte heer/mevrouw Kraan,

Ik begrijp dat u zich er veel zorgen maakt over uw rijbewijs.
    Ik wil dan ook graag kijken wat ik voor u kan betekenen.
    Zou u zou vriendelijk willen zijn om ons contactformulier op www.cbr.nl/contactformulier in te vullen? Zodra u dit heeft gedaan krijgt u een contactnummer terug. Als u deze op klachtenkompas zet kijk ik direct voor u.

Bram de Jong
    Geachte heer/mevrouw Kraan,

Wat vreemd dat u geen reactie krijgt nadat u het formulier hebt ingevuld. Wilt u nogmaals dit formulier invullen:

U zou dan na het invullen van het formulier een bevestiging per e-mail moeten ontvangen. Daarin staat dan het contactnummer vermeld.

Lotte Prochazka
    Kraan9
    Zojuist weer het formulier ingevuld van het CBR! Masr geen reactie of nummer gekregen. Onderaan staat dan bedankt voor uw reactie en verder komt er niets!
    Jammer dat dit zo moeilijk is ! Ik snap er niets van! Hopeloos.
    Geachte heer/mevrouw Kraan.

Als u dit formulier invult in combinatie met uw e-mailadres ontvangt u een ontvangstbevestiging per e-mail. Daar wordt dat nummer ook in vermeld. Het enige wat u hiervoor moet doen is een correct e-mailadres invullen. Als u deze niet heeft ontvangen kan het zijn dat de e-mail bij de spam terecht is gekomen. Zou u dit misschien kunnen nagaan? Er is bij mij op dit moment geen storing bekend op dit gebied.

Ik hoop dat dit lukt!

Bram de Jong
    Kraan9
    Ik heb nu al twee keer het cbr formulier ingevuld, vandaag ook, maar ik krijg geen bevestiging! Alleen onder het formulier de reactie : hartelijk dank voor het invullen!
    Wat moet ik hier mee? Niets!

Kraan9
Ik heb een e mail ontvangen, dat mijn rijbewijs niet op tijd zal zijn, maar dat ik een jaar door mag rijden op mijn verlopen rijbewijs! In dat jaar hopen ze mij een nieuw rijbewijs toe te sturen. En ik ben al 9 maanden aan het wachten! Wat een schande voor die club! Ik heb er geen woorden voor! Met vr gr Ruud Kraan.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?