Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: 2x binnen korte tijd verplicht mijn rijbewijs vernieuwen

Yperen

ik ben in december gekeurd omdat ik mijn c1 rijbewijs wil gaan halen. vorige week ben ik 'medisch rijgeschikt' verklaard, maar dat ik wel lenzen/bril moet dragen. dat is mij bekend, want ik zie weinig zonder lenzen, dus die zal ik te allen tijde in hebben. tot mijn verbazing moet ik voor 4 maart mijn rijbewijs vernieuwen. voor die datum heb ik nooit mijn rijbewijs c1 gehaald, dus moet ik binnen korte tijd mijn rijbewijs 2x vernieuwen. ik heb gebeld of deze termijn niet verlengd kan worden, maar dit kan blijkbaar niet.

ik zou heel graag langer de tijd krijgen om mijn rijbewijs te vernieuwen, bijvoorbeeld een jaar. dan heb ik ook nog de tijd om mijn rijbewijs c1 te halen.

Centraal Bureau Rijvaardigheid is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Yperen

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?