Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: abnormale wachttijden en berijkbaarheid

zomaareenvader#

ik heb voor mijn zoon de eigen verklaring van het CBR ingevuld. Er zou binnen 8 weken antwoord komen. na 10 weken gebeld, ik wordt elke keer afgesloten. na 13 weken een schriftelijke klacht ingredient via de website . wordt gewoon gezegd dat ze het druk hebben en het nu 22 weken duurt.

en dat is enkel de beoordeling van de eigen verklaring. er zal waarschijnlijk nog een test volgen en dat duurt ook weer 22 weken (volgends hun eigen website). Met andere woorden moet mijn zoon nog minstens 44 weken wachten vooraleer hij een examen mag aanvragen. Dit kost bijna 2000 Euro aan extra rijlessen omdat het CBR de wachttijden zo abnormaal laat oplopen.

de afgelopen weken verschillende keren gebeld maar nog nooit iemand aan de lijn gehad.

oplossen van die abnormale wacht tijden of tegemoet komen in de extra kosten die ik nu moet maken.

Centraal Bureau Rijvaardigheid is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?