Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Afhandeling gezondheidsverklaring verlenging rijbewijs categorie C & D

Arie

Ik heb op 29 Maart 2019 een medische verklaring ingevuld voor het verlengen van mijn rijbewijzen categorie C & D tot op heden nog geen antwoord gehad van het cbr.
Heb inmiddels 2 keer telefonisch contact gezocht. 1 keer op 3 juni 2019 er werdt mij toen toe gezegd dat ik aan het einde van die week een uitslag zou krijgen op mijn CBR. 2 keer gebeld op 11-06-2019 kreeg toen als antwoord dat de uitslag voor 12-07-2019 zou krijgen. hiermede wordt het termijn ruim overschreden en als er nog een vervolg traject komt zullen mijn rijbewijzen verlopen op 01-10-2019
Ik ben juist ruim op tijd begonnen om dit soort praktijken te vermijden.

Zich houden aan hun eigen gestelde termijnen en de procedures die doorlopen moeten worden zorgvuldig afhandelen. Hun bereikbaarheid aanzienlijk verbeteren.

Centraal Bureau Rijvaardigheid is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?