Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Al 3 maanden wachten we op een goedkeuring om het rijexamen aan te vragen nade gezonheidsverklaring

E.R. Talen

Mijn zoon heeft 29.10.2019.
Een gezondheidsverklaring ingevuld en tot op heden 19.02.2020 nog geen reaktie gehad dus kan hij zijn rijexamen niet aanvragen .
Hij heeft wel al zijn T rijbewijs.ook daarvoor een gezondheidsverklaring ingevuld met 1 ja dat hij vroeger ooit een lichte vorm van ADHD in de vorm van licht verminderde concentratie op school had (in groep 5) .hij is gekeurd door een psychiater en deze heeft aangegeven dat mijn zoon prima funktioneerd geen tekenen van adhd vertoond en alle rijopleidingen met deze uitslag zou kunnen doen.mijn zoon
rijd al meer dan een jaar dagelijks met landbouwvoertuigen zonder problemen.Hij word juist geprezen om zijn accurate shovelwerk.
Nu wil hij zijn autorijbewijs halen en in 1x geslaagd voor zijn theorie en nog steeds niets gehoord van zij gezondheidsverklaring waarin hij Geen klachten heeft .
Wij hebben alles netjes gedaan .wij zijn zeer teleurgesteld
Hopelijk gaat t CBR dit ook netjes afhandelen .

Goedkeuring geven voor t aanvragen van het rijexamen op grond van de gezondheidsverklaring .

En evt.eerdere verklaringen van rijvaardigheidstest en psychiater .erop nakijken
Hij funktioneerd prima in werk en op school .wacht al bijna 4 maanden

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?