Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: arrogantie van het cbr

Klachtnummer
# 423956
Gebruiker
Peter Apeldoorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Half september 2019 mijn gezondheidsverklaring digitaal ingevuld omdat mijn rijbewijs per 1 maart 2020 verloopt.
Na ettelijke telefoontjes eindelijk eind december bericht dat ik naar een keuring en oogarts moest,dat was mij ook bekend maar zonder zonder reden 3 maanden wachten op dat bericht.
Heel snel deze papieren in orde gemaakt, de laatste papieren 13 jan. opgestuurd , maar helaas tot op heden geen bericht, bellen met cbr: uw aanvraag is behandeling en wordt z.s.m. behandeld. Dus niet en mijn probleem wordt groter omdat ik eind juni 75 jaar wordt en geen gebruik kan maken van de 75 jarige regeling.
ik vrees dat ik v.a. 1 maart 2020 niet meer auto mag rijden, en dat is een groot probleem omdat ik veel doktersbezoeken moet afleggen en mijn vrouw geen rijbewijs heeft.

De oplossing

zorgen dat ik mag blijven rijden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?