Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Belkosten

Selwyn

Goedemiddag,

Vanmiddag belde ik met het CBR d.m.v. een (kostbaar) 0900 nummer. Maar goed, als dat niet anders kan dan moet dat maar. Hopelijk kort en bondig.
Alvorens je een medewerker aan de lijn hebt ben je enkele minuten verder. Ik sprak een Alex Mannien (?) en die moest mij in de wacht zetten.
Dossier raadplegen. Even later minutenlang tuut, tuut, tuut...en op den duur opgehangen.
Opnieuw gebeld, automatisch verbroken.
Weer gebeld en kreeg mw van Wijngaarden aan de lijn. Men werkt al een jaar thuis.
Na het gesprek schrokken wij ons rot. Belkosten bij BEN € 17,78!!!
Schande.
Vandaar hierbij een klacht en de eis dat het CBR ons tenminste € 15,00 crediteert.

Zie boven, restitutie van minimaal € 15,00

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw van Belzen,

Wat vervelend dat u zoveel moest betalen. Het CBR is bereikbaar via telefoonnummer 088 227 77 00, dit is tegen lokaal tarief. Dat u een 0900-nummer heeft gebruikt kan erop wijzen dat u gebruik gemaakt heeft van een doorverbinddienst. Dit is geen service van het CBR, en de kosten daarvoor komen dan ook niet bij ons terecht. Wij kunnen die kosten dan ook niet voor u vergoeden.
    Ik kijk graag met u mee wat er is gebeurd. Zou u uw gegevens door kunnen geven via https://www.cbr.nl/nl/service/nl/contact/contactformulier.htm? Geef daarbij alstublieft ook aan om welk 0900-nummer het gaat. Als u het contactnummer uit de ontvangstbevestiging hier doorgeeft dan kijk ik voor u of ik u hier meer informatie over kan geven.

Vriendelijke groet,

Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?