Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Bereikbaarheid website "Mijn CBR".

Klachtnummer
# 539221
Gebruiker
Quickbird
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bereikbaarheid website "Mijn CBR". Website is slecht of niet bereikbaar of er zijn veel wachtende en wordt je in de wachtrij gezet

De oplossing

Zorgen dat de website "Mijn CBR" 24/7 bereikbaar is.

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Spreeuw,

    Het klopt inderdaad dat de website door storingen minder goed bereikbaar is geweest, onze excuses voor het ongemak. Uiteraard werken wij eraan om de website voor iedereen zo stabiel mogelijk te houden.
    Dat is ook de reden dat we werken met een wachtrij. Dit zorgt er echter bij drukte wel voor dat u iets langer moet wachten.
    Nogmaals, we werken er natuurlijk hard aan om de site voor iedereen werkzaam te houden. Ik hoop dat wat u wilde doen op de website nu gelukt is.

    Met vriendelijke groet,

    Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen