Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Betaling test/onderzoek aangevraagd door CBR

Korfbalscheids1

Per 1 Juli ben ik werkeloos heb voor die tijd, mijn opgegeven voor een opleiding tot Buschauffeur. Via Busbaan in Ermelo. Het blijkt dat je daarvoor een Arbo keuring moet ondergaan deze keuring gedaan en niets wees er op dat ik niet afgekeurd was. Maar aangezien ik suikerziekte heb moest ook een verklaring van een specalist hebben deze heb ik op 15 juli gehad en de papieren zijn de 16 juli op de post gegaan en zijn 20 juli ontvangen. Voor dat ik op vakantie ging gecheckt aangezien ze voor 30 augustus binnen moesten zijn. In een geleid brief van CBR zal je tussen 6-8 weken antwoord krijgen. Op dinsdag 10 september gebeld met CBR waar neer ik antwoord kan verwachten. Ze hebben alles nagekeken daar uit bleek dat ze vergeten te waren de gegevens van de specalist in mijn dossier te plakken. Daarop zeiden ze mij dat ik voor 15 september antwoord zal krijgen. Op 14 september bericht van CBR dat ik voordat ze een besluit kunnen nemen bij een oogarts langs moest voor een test. Nu mijn probleem deze moet ik zelf betalen, ik vraag toch niet voor zo'n test ze kunnen uit mijn medisch dossier zien dat ik afgelopen jaar nog bij een oogarts ben geweest. Mijn vraag is dit wettelijk zo dat een Semi overheid instelling mij kan laten opdraaien voor de kosten van een test/onderzoek die zij aanvragen.

Niet laten opdraaien voor de kosten.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?