Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: betreft gezondheidsverklaring, de uiterlijke wachtdatum op goedkeuring is al verstreken.

Sinem75

Ik wacht nu al sinds januari 2019 op goedkeuring van mijn gezondheidsverklaring. Ik kreeg bericht van CBR dat ik informatie van mijn huisarts moest aantonen en inleveren, dit heb ik gedaan en mijn brief kwam is ontvangen door CBR op 18 maart 2019. Er stond op mijn CBR dat ik vervolgens 8 weken moest wachten op antwoord/goedkeuring. Het is momenteel 17 mei en ik heb nog steeds niets vernomen. Zelf heb ik CBR drie keer gebeld en bij het laatste telefoontje vertelde de vrouw aan de telefoon dat de wachttijd ineens tot juni is, zelf kan ik dit niet zien op mijn CBR. Ik zit daarnaast met het probleem dat mijn theorie verloopt in Oktober en ik nog kort de tijd heb om überhaupt op examen te gaan als mijn gezondheidsverklaring ooit wordt goedgekeurd.

Ik zou graag willen dat het CBR zsm mijn gegevens inziet en mijn gezondheidsverklaring goedkeurt zodat ik nog voordat mijn theorie verloopt op examen kan.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!