Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: CBR, doe wat aan mijn rijbewijs,

Klachtnummer
# 436140
Gebruiker
H. Ruizendaal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

CBR nog steeds geen rijbewijs. Nu inmiddels 3/4 jaar geleden . Nooit geen reactie mijn klacht op klachtenkompas en telefoontjes. Je wordt gewoon afgepoeierd, ze zeggen ronduit dat je niet moet zeuren, iedereen moer wachten mevrouw. Kan nog tot 03.03.2021 duren!!

De oplossing

Mijn rijbewijs verlengen. Ik heb het hard nodig.

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ruizendaal,

    Het CBR is pas sinds kort actief op Klachtenkompas, vandaar dat wij pas laat reageren, excuses daarvoor. Ik kijk graag met u mee. Zou u daarvoor uw gegevens door willen geven via ons contactformulier op https://www.cbr.nl/nl/service/nl/contact/contactformulier.htm? U krijgt na het verzenden een ontvangstbevestiging met een contactnummer. Als u deze hier doorgeeft kijken we met u mee.

    Met vriendelijke groet,

    Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen