Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: CBR: verslag psychiater voegt niets toe, rijtest ook niet. Instructeur en arts niet voor de voeten l

Nonkes

Zoon neemt rijles. Vertelt eerlijk aan rij-instructeur van zijn ADHD. Vult gezondheidsverklaring in. Eigen arts, en in overleg met psychiater, ziet geen enkel probleem. Maaaaaaar, het CBR wil een uitgebreid verslag van psychiater en een rijtest. Kosten voor ons....Rijscholen van vrienden reppen nergens over?? Instructeur uiterst tevreden.

Ik vind de controle op ADHD en andere beperkingen prima. Als de mensen (instructeur/ arts en psychiater) om mijn zoon positief zijn, zijn verdere onderzoeken overbodig. Met name de rijtest. U gaat op de stoel van de arts, de instructeur en de psychiater zitten. Als zij foute adviezen afleveren, gaat dat ook ten koste van hun goede naam. Dit is een zorgvuldig afgewogen advies. Ik wil dat u dat integraal overneemt.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!