Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Cbr is de aangetekende brief kwijt met belangrijk gegevens voor het verlengen van het rijbewijs.

Klachtnummer
# 535766
Gebruiker
Patkoo#1101
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Het Cbr is de aangetekende brief met de verklaring van de oogarts kwijt. Na de eerste keer bellen was dit het probleem volgens het Cbr van mijn moeder. Nadat mijn zoon gebeld had en had aangegeven en had uitgezocht dat het Cbr op 1 april getekend heeft voor deze brief. Zouden ze het gaan uitzoeken. Dit uitzoeken duurt nu al 2 weken. Gisteren weer gebeld nog steeds zijn ze het aan het uitzoeken. Het is een kastje naar de muur verhaal. Het rijbewijs moet worden verlengd en wij willen graag een oplossing.

De oplossing

Ik zou graag willen dat het Cbr haar verantwoordelijkheid neemt en mee werkt aan een oplossing.

5 reacties

  1. Auteur
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Koopen,

    Wat vervelend dat het zo lang duurt. Ik kijk graag met u mee. In verband met de privacy mag ik daar echter niet via Klachtenkompas op ingaan. Zou u uw gegevens door kunnen geven via https://www.cbr.nl/nl/service/nl/contact/contactformulier.htm? U krijgt dan een ontvangstbevestiging met daarin een contactnummer. Als u dit nummer hier doorgeeft kijk ik met u mee.

    Met vriendelijke groet,

    Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice
  2. Auteur
    Patkoo#1101
    Datum
    Hier is het nummer 7356995
  3. Auteur
    Patkoo#1101
    Datum
    Hier is het nummer 7356995
  4. Auteur
    Patkoo#1101
    Datum
    Een mr de Boer van het Cbr heeft met mijn moeder gebeld of ze het nogmaal wil toesturen. Dat is toch geen oplossing! Wie garandeert dat het poststuk weer niet kwijt is straks. Waarom kan zo iets ook niet via de mail! We leven in 2021. Hele slechte service, geen service Cbr
  5. Auteur
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u dit geen prettige oplossing vindt, maar het is wel de beste en snelste oplossing. In verband met de veiligheid en privacy vragen we inderdaad om medische informatie niet per mail te sturen.
    Ik heb uw moeder een e-mail teruggestuurd. Mocht zij nog vragen hebben dan kan ze hier uiteraard op reageren.

    Vriendelijke groet,

    Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen