Opgelost door Centraal Bureau Rijvaardigheid: CBR is onbetrouwbaar gebleken in het nakomen van afspraken, naast de problemen die ze al hebben.

sad Opgelost
J. Bams

Op 3 juni 2019 aanvraag voor verlenging rijbewijs ingediend.
Op 11 2019 juni rapport keuringsarts ingediend.
Op 29 augustus 2019 gebeld met CBR naar stand van zaken. Ik kreeg toen de mededeling dat ik 22 oktober 2019 bericht zou ontvangen.
Op 22 oktober 2019 gebeld dat er nog geen bericht is ontvangen. Kreeg de mededeling dat dat waarschijnlijk nu niet eerder dan 14 december komt, 5 dagen na het verlopen van mijn rijbewijs (9 december 2019). Van de verzekering mag ik niet rijden met een verlopen rijbewijs.

Zo spoedig mogelijk mijn goedkeuringsbericht naar mij toe sturen!

Centraal Bureau Rijvaardigheid is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J. Bams
Het CBR heeft volgens mij niets gedaan met de klacht en zijn hun eigen weg gegaan. Later kreeg een brief dat ik met het verlopen rijbewijs door kon rijden. Een week voor de vervaldatum kreeg ik mijn nieuwe rijbewijs. Ik heb wel een paar keer met ze gebeld en kreeg trouwens vlot contact; werd vriendelijk te woord gestaan.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?