Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Cbr komt afspraken niet na en beschuldigd mij

Gebruiker1562634246

Het cbr komt herhaaldelijke afspraken niet na. Heb alles betaald en altijd gereageerd. Hun zeggen dat brieven die ik nooit heb gezien terwijl ze aangetekend zijn verstuurd volgens hun systeem en retour gekomen mijn verantwoordelijkheid te zijn. Mijn geld retour krijg em daarna ongeldigheidverklaring krijg voor niet tijdig betalen. Vervolgens opbieuw aa gevraagd en vervolgens niet binnen de tijd bezorgd. Na weer gebeld te hebben bleek ik te zijn vergeten. Ik soe alles wat hun vragen en elke keer gaat het mis. Rijd nu zondef rijbewijs en ben voor 2e keer aangehouden maar kan voor me werk niet zonder en vind het ook oneerlijk dat ik moet gestraft word terwijl ik alles doe wat ze vragen. Ik ben ten einde raad de politie geeft me gelijk. Hun systemen zeggen wat anders als hun brieven die ik wel heb gehad. De politie zei we moeten van hun systemen uitgang sta werkekijk met ne rug tegen de muur wie kan me helpen

Me helpt met advies, de enige optie die me rest is een rechtzaak aanspannen. Ik ben ten einde raad

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?