Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: CBR nalatig in 75+ rijbewijs

Wendy

Mijn schoonouders gaan jaarlijks met decaravan een mooie reis maken met de anwb. De reis hebben ze onlangs weer geboekt en mijn schoonvader heeft direct zijn 75+ rijbewijs aangevraagd.
Alles is in orde behalve dan dat het rijbewijs nog niet opgehaald kan worden. CBR: door de drukte kan dit langer duren. Wellicht wel 10 maanden.
Dit kan toch niet! Mijn schoonouders zouden door nalatigheid of laksheid niet buiten nederland kunnen reizen in het komende jaar. Wellicht de laatste keer dat de mensen op leeftijd zo een reis kunnen maken.

Dat het rijbewijs nog voor het voorjaar opgehaald kan worden of een andere optie waardoor toch in het buitenland gereden kan worden.

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Inderdaad heel vervelend dat uw schoonouders misschien niet op vakantie kunnen met de auto. Is het mogelijk dat uw schoonvader het contactformulier op onze internetsite invult dan kunnen wij het dossier erbij pakken en kijken wat wij kunnen doen voor uw schoonouders.
    Wendy
    Inmiddels heeft hij ongeveer een maand geleden het rijbewijs toch kunnen ontvangen. Gelukkig, een zorg minder.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?