Opgelost door Centraal Bureau Rijvaardigheid: CBR theorie examen is niet aantevragen op de site deze werkt niet zo als het hoord.

sad Opgelost
cupi

Voor de tweede keer theorie examen aangevraagd, bij de eerste keer aanvragen problemen op de site die wel bereikbaar is maar totaal niet werkt . Klacht in gediend naar 5 werkdagen bericht gekregen dat ze er een hele nacht aangewerkt hebben vele fouten er uitgehaald hebben, en dit voor de toekomst is opgelost. Dit is te mooi om waar te zijn, ik vraag nu voor de tweede keer theorie examen aan en heb gewoon weer de zelfde problemen. Ik vul de plaats naam in je kiest een datum en er gebeurd helemaal niks je kan zelf op zondags komen als je wil. Dit CBR van de overheid kun je echt niet meer serieus nemen, als je naar de klachten kijkt van mensen( burgers ) dan kun je heel wat jaartjes terug. En zie je gelijk dat er verschillen directeuren zijn geweest die de problemen moeten op lossen die er zijn, maar schijnbaar is daar geen beginnen aan. Je zou zeggen dit moet niet kunnen, nou bij het CBR wel je zou er maar werken. Vriendelijke groet Pascal.

Zorgen dat hun site optimaal werkt en wel 7 dagen in de week.

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u problemen heeft met het reserveren van het theorie-examen. U heeft hier al een klacht over ingediend maar het probleem is nog niet verholpen.

Door de enorme drukte is de website niet altijd even stabiel. Echter wordt hier door de ICT-afdeling elke dag hard aan gewerkt om de problemen die zich voordoen te herstellen.

Ik hoop dat het u inmiddels gelukt is om een theorie-examen te reserveren. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, horen wij dit graag.
    Ik wens u in ieder geval veel succes met het halen van uw rijbewijs.

Lotte Prochazka
    CBR Klantenservice

cupi
blijven proberen en niet opgeven, het is gelukt om een datum te prikken ik moet er wel bij vermelden dat dit twee maanden later is.Het is erg druk zeggen ze bij CBR. Als dit de goede oplossing is betwijfel ik maar ik moet het er maar mee doen. Groetjes Pascal.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?