Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: CBR veroordeeld o.a.ouderen en gehandicapten tot eenzaamheid en isolatie door falen van de dienst

T.A. van Bellen

Tijdsduur aanvraag verlening rijbewijs met gezondheidsverklaring

Ik heb begin maart een gezondheidsverklaring verzonden Door CBR ontvangst bevestigd op 06-03-2019
Op 12-07-2019:Van CBR de vragen formulieren bij de verwijsbrief naar keurings arts en specialist ontvangen
Heb mij laten keuren door oogspecialist en keuringsarts en op 23-07-2019 gegevens naar CBR gestuurd
Op 25-07-2019 door CBR ontvangst bevestigd
Bij telefonische informatie wordt mij vandaag 09-09-2019 verteld dat pas in januari 2020 mijn aanvraag wordt behandeld.
Ik ben 85 jaar en gehandicapt en mijn rijbewijs verloopt op 23-09-2019.Ik ben nu dus voor 4 maanden totaal van anderen afhankelijk en aan huis gebonden.
Wat moet ik ? Burgelijke ongehoorzaamheid of in huis verpieteren?

Versnellen van de aanvraag door aansprakelijk stellen van het CBR en uw kanalen naar parlement en kabinet en uiteraard het ministerie m.n. Minister van Nieuwenhuizen, die er nogal erg lachoniek op reageerde, gebruiken om deze chaos aan de kaak te stellen Er op toezien dat er nu actie wordt ondernomen

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?