Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: CBR weigert medewerking in het verlengen van mijn rijbewijs!

hoensbroek69

Omdat op 01-01-2020 mijn rijbewijs ( 75 + met beperking) verloopt heb ik op 9 juni jl. mijn gezondheidsverklaring ingestuurd met het verzoek om formulieren voor specialist gezondheidsonderzoek/arts medische keuring toe te sturen. Ondanks 7 keer contact met het CBR, niets ontvangen. Ik moet blijven wachten, want het is druk. In de laatste email d.d. 26-10-2019 stond dat ik 8 dagen voor de verloopdatum van mijn rijbewijs bericht zou krijgen. Dit houdt in dat ik zonder rijbewijs zit volgend jaar. Ik ben alleen staand en kan niet zonder auto. Ondanks indienen klacht en overleg via telefoon en email moet ik blijven wachten tot ik aan de beurt ben. Dit moet toch niet mogelijk zijn.

CBR moet zo snel mogelijk het formulier voor specialist gezondheidsonderzoek (neuroloog) en het formulier arts medische keuring CBR sturen. Ik kan dan afspraken maken in het ziekenhuis en bij de keuringsarts.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?