Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Dat de 75 plussers voorlopig ook mogen rijden met een verlopen rijbewijs in het buitenland

J.P.M. Roeleveld

Vanaf juli dit jaar heb ik alle documenten naar het CBR verzonden m.b.t. rijbewijs verlengen voor 75 .plussers ( Rijbewijs verloopt 26 januari 2020 )
Vandaag 25 november Email ontvangen met de mededeling dat vanaf1 december de 75 plussers tijdelijk mogen blijven rijden met een verlopen rijbewijs.BEHALVE in het buitenland.
Wat nu als je geregeld naar het buitenland moet i.v. met werkzaamheden, vakantie of familiebezoek. dat is dan niet meer mogelijk voor de 75 plussers

Toestaan, dat de 75 plussers voorlopig OOK in het buitenland kunnen rijden met het verlopen rijbewijs.

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw Roeleveld,

Het CBR is sinds kort actief op klachtenkompas.
    Hierdoor kan het zijn dat uw klacht op dit moment niet meer actueel is.
    Mocht dit zo zijn hoor ik het uiteraard graag. Als uw klacht nog wel actueel is vraag ik u ons contactformulier in te vullen op www.cbr.nl/contact. Zodra u dit heeft gedaan krijgt u een contactnummer terug, als u deze op klachtenkompas zet ga ik er direct voor u naar kijken.

Bram de Jong
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?