Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Dik ontevreden over de afhandeling van mijn verlenging rijbewijs.

Atrebor1950

Mijn rijbewijs verloopt op 1 juli 2019! Ik ben al in december 2018 begonnen met de aanvraag voor de verlenging. Omdat het 5 jaar geleden, ook al mis ging!
Ik ben nu al zover gevorderd, dat ik misschien...op 20 juni a.s. een bericht tegemoet kan zien op mijn aanvraag, eventueel een afspraak voor een oogarts moet maken!
Of voor een rijtest! Op 23 juni gaan we met de auto op vakantie, maar hoe ik terug moet komen, weet ik nog niet!
Alle telefoontjes worden afgedaan met de grote druk bij het CBR, maar resultaten ho maar.
Ik ben ten einde raad, weg vakantie, weg vrijwilligerswerk als chauffeur voor ouderen!

Niet alleen voor mij, maar voor iedereen in deze situatie.Zorgen dat de achterstanden bij het CBR worden weggewerkt, en dat ook aan de gevolgen voor de betrokkenen gedacht wordt.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!